Кол-Центр у нашому закладі.
У нашому закладі працює кол-центр, який покращує взаємодію між лікарями та пацієнтами.
Кол-центр відкритий для підвищення рівня інформованості мешканців громади, висвітлення питань, пов’язаних з діяльністю медичного закладу, оперативного реагування на потреби в медичних послугах, клієнт отримує вичерпну відповідь на свої запитання.
Ми працюємо для того, аби допомогти людям бути здоровими – це не просто слова, не просто красивий рекламний лозунг – ми дійсно робимо все можливе, аби зробити якісну медицину доступною. Основною метою створення кол-центру є підвищення якості послуг медичної організації за рахунок оптимізації пацієнтопотоку. Пацієнт отримує збільшення видів дистанційних послуг, зменшення «точок дотику» з медичними працівниками, скорочення очікування в черзі і часу перебування в медичному закладі. Наразі медицина на загальнодержавному рівні залишає поняття «пацієнт» та переходить до поняття «клієнт». У кожному медичному закладі реєстратор є візитівкою установи. Саме завдяки йому складається перше враження про мед установу. Тому другим етапом реалізації проекту по створенню кол-центру стала підготовка кваліфікованих працівників. Зазначимо, що першим етапом була закупівля необхідного обладнання для оснащення робочого міста реєстратора кол-центру. Проведені дослідження свідчать, що 40% запитів клієнтів не потребують їхньої присутності у медичній установі або безпосереднього контакту з лікарем. Такі запити, як отримання довідок, направлення до вузьких спеціалістів або по програмі «Доступні ліки» можна отримати дистанційно в зручний час. Таким чином, робота кол-центру оптимізує роботу лікарів та медичного персоналу та економить час клієнта. З працівниками медичної установи проведено цикл онлайн-тренінгів, де їх навчали ефективному спілкуванню з клієнтами за телефоном, відпрацьовувалися певні плани розмов щодо доведення інформації до клієнтів та координації їхніх дій. В умовах сучасного стресового середовище важливо знизити рівень напруги при первинному зверненні клієнта. Будь-яка розмова має кінцеву мету, оператору треба швидко її визначити та надати необхідну і повну інформацію. У кол -центрі можна отримати необхідну інформацію: записатися на прийом до лікаря, отримати консультацію лікаря в телефонному режимі в екстреній ситуації, уточнити графік роботи лікарів, дізнатися, як підготуватися до лабораторних досліджень, в якому медичному закладі отримати консультацію вузьких спеціалістів тощо.
Жителі нашої громади та внутрішньо переміщені особи можуть звернутися у кол-центр за номером телефону 0977738260
Будьте здорові та бережіть себе!