A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинський центр первинної медико-санітарної допомоги Нововолинської міської ради Волинської області"

Кол-Центр у нашому закладі.

Дата: 23.05.2023 14:16
Кількість переглядів: 221

Фото без описуФото без опису

Фото без описуУ нашому закладі працює кол-центр, який покращує взаємодію між лікарями та пацієнтами.

Кол-центр відкритий для підвищення рівня інформованості мешканців громади, висвітлення питань, пов’язаних з діяльністю медичного закладу, оперативного реагування на потреби в медичних послугах, клієнт отримує вичерпну відповідь на свої запитання. 

Ми працюємо для того, аби допомогти людям бути здоровими  це не просто слова, не просто красивий рекламний лозунг  ми дійсно робимо все можливе, аби зробити якісну медицину доступною. Основною метою створення кол-центру є підвищення якості послуг медичної організації за рахунок оптимізації пацієнтопотоку. Пацієнт отримує збільшення видів дистанційних послуг, зменшення «точок дотику» з медичними працівниками, скорочення очікування в черзі і часу перебування в медичному закладі. Наразі медицина на загальнодержавному рівні залишає поняття «пацієнт» та переходить до поняття «клієнт». У кожному медичному закладі реєстратор є візитівкою установи. Саме завдяки йому складається перше враження про мед установу. Тому другим етапом реалізації проекту по створенню кол-центру стала підготовка кваліфікованих працівників. Зазначимо, що першим етапом була закупівля необхідного обладнання для оснащення робочого міста реєстратора кол-центру. Проведені дослідження свідчать, що 40% запитів клієнтів не потребують їхньої присутності у медичній установі або безпосереднього контакту з лікарем. Такі запити, як отримання довідок, направлення до вузьких спеціалістів або по програмі «Доступні ліки» можна отримати дистанційно в зручний час. Таким чином, робота кол-центру оптимізує роботу лікарів та медичного персоналу та економить час клієнта. З працівниками медичної установи проведено цикл онлайн-тренінгів, де їх навчали ефективному спілкуванню з клієнтами за телефоном, відпрацьовувалися певні плани розмов щодо доведення інформації до клієнтів та координації їхніх дій. В умовах сучасного стресового середовище важливо знизити рівень напруги при первинному зверненні клієнта. Будь-яка розмова має кінцеву мету, оператору треба швидко її  визначити та надати необхідну і повну інформацію. У кол -центрі можна отримати необхідну інформацію: записатися на прийом до лікаря, отримати консультацію лікаря в телефонному режимі в екстреній ситуації, уточнити графік роботи лікарів, дізнатися, як підготуватися до лабораторних досліджень, в якому медичному закладі отримати консультацію вузьких спеціалістів тощо.

Жителі нашої громади та внутрішньо переміщені особи можуть звернутися у кол-центр за номером телефону 0977738260

Будьте здорові та бережіть себе!

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора